Інклюзивна освіта

Інклюзивна освіта

Інклюзивна освіта в закладі здійснюється відповідно до документів чинного законодавства , а саме:

 

1.    Лист МОН України від 15.06.2022 № 1/6435-22 "Щодо забезпечення освіти осіб з особливими освітніми потребами"
 
2.    ЛИСТ МОН України ВІД 06 ВЕРЕСНЯ 2022 Р.№1/10258-22 ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У 2022/2023 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ.
 
3.    Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти» від 15 вересня 2021 р. № 957 {Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 483 від 26.04.2022, № 979 від 30.08.2022


 Методичні рекомендації "Безпечне освітнє середовище: надання індивідуальної підтримки учням з особливими освітніми потребами під час підготовки до реагування на надзвичайні ситуації"

 


 

 

Дд

Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами

У Сасівському  закладі загальної середньої освіти створені сприятливі умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами

 

Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч. При оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги: стіни світлих тонів; меблі, парти – кольору натурального дерева; класні дошки темно-зеленого кольору, стелі, двері, віконні рами – білі. Під’їзд до 1 поверху основної будівлі навчального корпусу оснащений пандусом. У закладі дотримується повітряно – тепловий режим. Приміщення обладнані системами центрального опалення та вентиляції в санітарних кімнатах, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання .

Наявна ресурсна кімната, яка повністю матеріально-технічно забезпечена та має сприятливі умови для психологічного розвантаження.

 

З 1 вересня  2022/2023 навчального року в закладі  наявний 1 інклюзивний клас, в якому навчається один учень  з особливими освітніми потребами. Для забезпечення навчання в інклюзивному класі працює 1 асистент вчителя та практичний психолог.

 

Також для 1 учня  з особливими освітніми потребами організовано індивідуальну форму навчання .